Posts

Showing posts from December, 2015

APAKAH CIRI-CIRI KOLAGEN TERBAIK ? PENDEDAHAN EKSKLUSIF KHAS UNTUK ANDA

Image
kenapa semua orang sibuk ambik kolagen ye ?
sebelum kemujudan kolagen ni, macam mana orang dulu-dulu ?
elok je idup kan..
wahh !! soalan kau.. 
dalam lambakan produk kolagen di pasaran mana satu yang TERBAIK ?
apakah ciri-ciri kolagen terbaik ?


uish...
tiba-tiba wanita-wanita di Malaysia diserang demam kolagen.
mana tak demam ?
kat pasar malam pun ada orang jual kolagen.
mau tak tertarik kan ???
nampak sangat kolagen bukan setakat memenuhi keperluan bagi jutawan dan hartawan semata-mata..
tetapi rakyat biasa juga sudah boleh membeli produk kolagen yang dijual secara meluas di pasaran.


iklan kat tv pulak tak usah cakaplah.
ada je iklan kolagen.
K itulah.. K ini lah..

macam tu jugak kat highway..
punyalah macam-macam brand kolagen  billboard pun ada.

apa sebenarnya kolagen yang disebut-sebut tu ?

Collagen is a natural protein component of the skin that acts like a scaffold and the main building block for cells, tissues and organs. About a third of the protein content in your body is made up of collagen, w…