Posts

Showing posts from August, 2011

kUCi DAPAT ANAK???

Image
wah... dari seekor sudah jadi 4 ekor... comel kan???
semalam, sebaik sahaja bangun sahur kami dikejutkan dengan kehadiran ahli baru keluarga... bukan 1 ekor.. tapi 3 ekor.... nasib baik bukan 6,7 ekor....hahaha...
setakat 24 jam selepas KUCI beranak, anak2 dia nampaknya semua sihat2. KUCI pun dah mula keluar dari tempat pertapaannya untuk cari makan dan minum.
ermm...tak sabar nak tunggu anak2 KUCI membesar... so, SYAZA.. jaga elok2 anak2 kucing tu...
sambil2 tu jugak, nak promotelah makanan kucing jenama "BLACKWOOD" tu..not badlah sebab kandungan protein dia adalah 30% berbanding jenama mahal lain yang kandungan proteinnya hanya 34%. beza 4% jer pun kan, tapi harga beza yang amat!!! yang pasti BLACKWOOD lebih murah.. dan dapat botol lawa lagi ...