Followers

Saturday, October 22, 2016

2 IN 1. TAPAU SEMUA KERJA DALAM SATU MASA

2+1
Sementara pukul 8 pagi.
Sebelum masuk office
Sambil layan nasi dagang.
Akak isi dulu borang nak pos barang pada customer.
Isi kat kedai makan..
😁



Nanti senang assistant aka husband akak uruskan proses seterusnya di pejabat pos.


Parcel dah siap2 akak seal ..
Brg letak elok2..
Letak gabus..
Proses ni berlaku kat rumah lagi



Petang..
Lepas balik kerja.
Akak update tracking no pulak dengan customer.


Online seller ..
Dengan pengeposan memang tak boleh lari.


Tapi kalau akak2 yang buat bisnes ala2 dropship ..
Lagi senang.
Urusan pos semua .. ada orang yabg settlekan.
Kita ?
Focus pada marketing and selling.


Shaklee pun macan tu jugaklah.
Nak simpan stok di rumah boleh.
Tak nak pun takpe.
Sebab tu kalau ada yang kata bisnes online ni susah ?
Akak tak tau nak kata apa.
😅


Click click..
Buat payment.
Lepas tu tunggu barang sampai.
Sambil2 layan #patahnyasebelahsayap pun urusan order settle.


Yang penting..
Kena cuba ..
Baru tau susah senang.
Jangan baru cuba sebulan dah kata susah..
Itu ngelat tau namanya ..
Hehehhe..


Berniaga shaklee ni paaaaaling senang .
Kita tak cari customer.
Customer yang cari kita.


Waaa...
Bagaimanakah ?

Akak boleh ajarkan.
Jom join team #gempaksid akak.
Akak ajar dr A - Z.


#pengedarshakleemersing
#cintaturbo3


Hubungi akak untuk serah diri sebagai protege.

Bawak bekal rm79.50 je untuk dapatkan shaklee kit.

Serta berbekalkan sedikit ketabahan serta kerja keras.


Insya allah.
Kejayaan menanti anda


Ina Hamdan
013-7755256
azlinahmdn@yahoo.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...