Followers

Thursday, July 2, 2015

6 PERKARA SINONIM DENGAN VIVIX YANG ANDA HARUS TAHU.

bulan julai ni VIVIX kembali berpromo.
memang berbaloi kalau beli bulan ni.
penjimatan berganda..

apa istimewanya VIVIX ni ?

sebelum ni selalu je saya terbaca testimoni mengenai penggunaan vivix ni.
antaranya ialah :


1. SINONIM DENGAN DIABETIS





kiranya viivx ni memang sinonim dengan diabetis. banyak tesTimoni berkitar antara diabetis dan vivix.



2. SINONIM DENGAN  RAHSIA KULIT CANTIK

ada jugak yang ambik vivix mendapat effect kulit yang lebih lembap. sebenarnya , kulit muka kita kelihatan kusam sebab masalah kulit kering.

3. ADA TESTIMONI DARIPADA CANCER SURVIVOR

disebabkan Vivix membantu memperbaiki sel, meningkatkan prestasi sel.. yang sakit kronik juga ada yang mencuba vivix ni...pesakit kanser ada juga yang pernah mencuba vivix ni.



ini kisah master law , a cancer survivor.



dan juga kisah adik ni.


4. PETUA AWET MUDA




so, sesiapa yang jeragat dah mula ada tu.. boleh cuba vivix ni.. NAK LAGI UMPHH kena ambik juga collagen powder shaklee, vitamin C dan juga GLA serta whitening spot nutriwhite.


5. BANTU PEROKOK TEGAR BERHENTI MEROKOK





yang penting dalam proses nak berhenti merokok ni tuan punya badan kena kuatkan semangatlah.
kalau tak rugi beli vivix sebotol bang oii...
tapi masih juga merokok!!


6. VIXIX DICARI JUGA OLEH PESAKIT DEMAM DENGGI




selain nutriferon dan performance drink, vivix  juga dicari-cari oleh pesakit demam denggi.


bagi kita umat islam, VIVIX ini adalah hanya asbab sahaja kan ?
sembuh itu datang dari allah...
atas keizinan allah.

tapi allah tak suruh kita duduk senyap je tanpa usaha..
mana tau.. berkat keizinan allah..
dengan usaha pengambilan vivix ni bantu penyembuhan apa yang kita inginkan.

saya pulak..
selepas dengar good feedback daripada seorang customer saya ..
saya mencuba "sirap ajaib" ni pada bulan Jan 2015.

mula-mula rasa masam..
kelat..
semua ada..
ambik vivix pulak waktu perut kosong pagi-pagi sebelum pergi kerja..
waktu-waktu macam tu kan selera kita memang takde lagi...

tapi lama-lama ..
eh..
asal pagi je memang saya teringat botol vivix tu.
masam yang memula tu makin sedpa pulak rasanya..

dan kalau minum shaklee pagi tu..
bertenaga je rasa..
kesihatan juga nampaknya makin baik.

saya memang jenis yang mudah bersin.
ada habuk ke..
suhu panas sangat pun bersin..
sejuk sangat pun bersin jugak !!
hehehe...

nampaknya bersin melampau tu dah takde..

saya ingat kawan saya yang bercerita mengenai akaknya yang ambik shaklee.
kalau ambik waktu malam..
siap 1 malam tu tak boleh tidur.
bertenaga semacam..

bagi saya kalau untuk orang yang kerja shift baguslah ambik vivix waktu tu.
sebab tu saya ambik waktu pagi je.. kan!!!










dan nampaknya..
bulan julai ni vivix kembali menggegar..

beli 6 percuma 1
atau
beli 2 diskaun 5%.

dan seterusnya melayakkan anda menjadi ahli secara percuma,
dapat sebotol vitalea secara PERCUMA juga
layak dapat cash bonus
serta dapat join YES.
apa tu YES ?
boleh rujuk SINI

so, apa lagi..

hubungi saya dengan segera untuk mendapatkan vivix untuk anda.

haa...
lagi satu.
jangan risau..
VIVIX ini dijamin HALAL.
ia diproses daripada bahan semulajadi iaitu anggur muscadine, purple carrot, elderberry serta polygonum cuspidatum.


keistimewaan sekiranya membeli dengan saya :
saya akan share tips menarik.
panduan pengambilan produk shaklee
info produk promo
tips kesihatan
masuk group coaching team leader shaklee

-----------------------------------------------------------------------
azlina hamdan
SID MELETOP di mersing dan kawasan sekitarnya
013-7755256
azlinahmdn@yahoo.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...