Followers

Friday, May 15, 2015

SUSAHNYA NAK CARI KERJA KOSONG!!! MAHUKAH ANDA MENCARI PENDAPATAN MELALUI YES ???

SEBELUM  BERSHAKLEE




arghhhhh....
kena serangan asma lagi..
jerawat pulak makin banyak tumbuh kat tepi-tepi pipi ni haaa....
bukan stress sebab tak dapat cari kerja kosong..
tapi masa ni memang kerja tengah banyak...

apa masalah ko ni encik jerawat..stress betul!!!
lepas satu-satu ko keluar ek..

eh.. encik jerawatlah kan..
sebab tumbuh kat pipi orang perempuan..
kalau dia kuar kat pipi orang lelaki..
baru leh pangil cik jerawat..
hahaha...

memang stress sangat masa tu.
mana nak sesuaikan diri kat tempat kerja baru lagi..
semuanya serba meletihkan.
sampaikan mlam pun sambung buat kerja office kat rumah.
just imagine!!!

keadaan kesihatan tak menentu..
umur pulak makin meningkat. 
dalam hati ada feeling-feeling nak cantik sikit-sikit..
hahaha...
maka tindakan drastik perlu diambil.



INDAHNYA BERSHAKLEE


terus terpikir nak try supplement.
tapi supplement apa ye ???

google punya google..
macam best je kan shaklee ni.
banyak testimoni pasal produk shaklee.

terus teringat ada seorang junior saya..
selalu di wall FB dia cerita mengenai produk shaklee.



so, tanpa lengah-lengah
saya contact dia melalui FB.
maka secara rasminya saya membeli sebalang ESP pada malam itu.




selepas mendapat respond yang CENGGINI HAA daripada encik suami..
bulan seterusnya saya order pulak Vitamin E dan terus register sebagai ahli.





dengan niat untuk share kebaikan yang saya rasa daripada penggunaan SHAKLEE..
bulan tu beberapa orang kawan office jadi customer saya.
mak saya pula...
excited juga nak mencuba produk shaklee.
dalam masa yang sama nak tolong bisnes anak dia ni jugak kan ???
terima kasih mak!!!



BONUS BERSHAKLEE

tak sangka..
bulan pertama saya jadi ahli, dapat juga bonus pada bulan tu.
masa tu shaklee bayar cash bonus pakai cek.
owh.. nostalgia sungguh.

walaupun masa tu cash bonus masih lagi 2 angka..
saya happy sangat.





rasa puas hati..
tak sangka..
asalnya nak mencuba untuk diri sendiri..
dan share cerita dengan kawan-kawan.
akhirnya dapat jugak cash bonus daripada shaklee.
dan saya berazam supaya bulan depan dapat lebih banyak daripada bulan ni.

alhamdulillah..
jumlah angka bonus saya makin meningkat.
dengan bimbingan daripada mak shaklee..
nenek shaklee..
malah semangat dari moyang shaklee pun dapat sampai pada kami downline ni.


COACHING AND MENTORING IN SHAKLEE




untung ada dalam family shaklee sebab ada mentor boleh tunjuk ajar.
yang boleh ditanya bila ada kemusykilan.
yang ada untuk menegur jika kami tersasar dari jalan sebenar.
juga saling ingat-mengingati apa keperluan wajib dilaksanakan setiap kali dapat bonus shaklee.

itu  tak kira lagi bab ilmu dalam perniagaan yang diajar..
marketing strategy..
target market.
motivasi.
saya bersyukur ditakdirkan berada dalam group yang very supportive macam ni.

kalau dulu saya endah tak endah je bila isu "JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE"
tapi kini..
setiap tengah bulan memang saya tertunggu-tunggu bila duit bonus nak masuk.
sebab sedikit sebanyak hasil inilah yang saya gunakan untuk menampung mana-maNa belanja yang tak tertampung oleh duit gaji.






YES
1 MAY 2015
bila pihak shaklee announce YES.
saya pulak berkali-kali laungkann YES dalam hati..
YES..YES..YES !!!!

apa dia YES tu??
YES ialah Young Entrepreneur System.

nampaknya shaklee nak buat offer menarik lagi nampaknya ni.




SIAPA YANG LAYAK JOIN YES ?






SESIAPA SAHAJA yang mendaftar menjadi ahli shaklee daripada bulan 1 May - 31 Oktober 2015.
haaa... mudah kan.

TIADA had umur.
YOUNG di sini bermaksud young in shaklee.
bukan young pada umur ok!!!


APA KELEBIHAN JOIN YES ?





hei kamu !! kamu !! dan kamu!!!
untung tau dapat join YES ni.
kami yang dah sedia ahli ni pun tak layak join macam kamu semua.

anda layak dapat yang berikut jika join YES
1. TERIMA 5 insentif
2. TERIMA anugerah YES
3. LAYAK beli set YES dengan harga lebih murah, tapi UV lebih tinggi
4. latihan
5. FREE coaching

dan jika anda berjaya ikut modul disediakan dalam masa 13 bulan, shaklee akan beri lagi imbuhan sebanyak RM10,000 jika anda berjaya bergelar MASTER.

alahai.. rugi kalau tak grab peluang ni.

RM10k tu boleh buat majlis kahwin grand dah dik nun dik nun!!!!
tak payah pening-pening nak menabung..
tak payah pening-pening nak meminjam.

bagi yang dah kahwin..
mungkin duit ni boleh tolong settle loan PTPTN yang dah berapa bulan tertangguh payment tu kan ??

atau kalau yang dah settle bayar loan PTPTN..
boleh buat pasng kabinet kat dapur tau RM10k tu..
kabinet warna hijau lagi!!!


APA LAGI ANDA AKAN DAPAT KALAU JADI AHLI BULAN MAY 2015 ?

anda juga layak dapat FREE sebotol VITALEA bernilai RM88.75. Auwww!!!!  best tuuuuuu...






ANDA MASIH RAGU-RAGU ?

meh kita tengok sikit senario graduan dan pekerjaan di Malaysia.





Terdapat 10 lonjakan yang terkandung  di dalam Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia 2015-2025.

lonjakan #1
Graduan holistik, berciri keusahawanan dan seimbang.







nampak tak ?
kesukaran mendapatkan pekerjaan disebabkan expectation daripada company yang semakin hebat serta perkembangan teknologi yang mengubah bentuk industri dan jenis pekerjaan yang ditawarkan.

lately..
negara kita sering diasak dengan % pengangguran yang semakin tinggi dikalangan graduan.

oleh yang demkian, graduan digalakkan mencipta pekerjaan instead of mengharap pada makan gaji semata-mata.

oleh itu, graduan digalakkan menceburi bidang keusahawanan dalam usaha menyahut cabaran  kerajaan supaya graduan mencipta kerja dan bukan mengharap pada makan gaji semta-mata.

nah..!!!
shaklee adalah  pilihan paling tepat untuk anda mencipta pekerjaan bagi orang lain. dalam masa sama membina kerjaya diri sendiri.


BAGAIMANA UNTUK MENJADI AHLI ?

1. hubungi saya
2. saya akan daftarkan anda sebagai ahli dengan bayaran hanya RM79 (kit shaklee). keahlian seumur hidup.




apa tunggu lagi ?????
dengan bantuan saya sebagai mentor anda..
serta disokong oleh team coaching di dalam keluarga shaklee.
SO, BETTER TAKE SERIOUS THIS OPPORTUNITY.






jom kita  ber YES !!!!!

-----------------------------------------------------------------
Azlina
SID MELETOPPP di Mersing dan kawasan sekitarnya
azlinahmdn@yahoo.com
013-7755256



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...