Followers

Tuesday, September 9, 2014

COLLAGEN POWDER SHAKLEE BERKEMPEN LAGI


Kaum wanita  dan collagen sinonim kah ? asal nak cantik ambik collagen.. makan collagen.. cucuk collagen.. baru semalam tau .. kos cucuk collagen kat dagu kosnya RM400 uolss…  jangan nak bandingkan harga dengan perubahan yang ada ok… subjektif bagi orang macam saya yang  tak pernah tahu menahu mengenai kecantikan secara cucuk2 ni.. sakit katanya yea…kalau silap tolong betulkan yea statement “sakit” ni.. ini betul2 membuktikan yang wanita sanggup buat apa saja.. berhabis berapa banyak sekali pun takpe, asal nampak cantik.. tapi banyak faktor perlu kita consider dalam nak mencantikkan diri masing-masing.


SELAMATKAH ? BERISIKO UNTUK JANGKAMASA PANJANGKAH ? ADAKAH BERBAHAYA KEPADA NYAWA DAN  KESIHATAN ???

 tepuk dada tanya selera wanita-wanita di luar sana.. yang pasti semua orang sayangkan diri masing-masing. Ingat.. apa-apa terjadi pada kita…kita ada tanggungjawab  pada anak-anak , parents… BERHATI-HATI YEA dalam memilih produk kecantikan.


Ini nak cerita pasal kecantikan jugak.. Cuma kali ni saya fokus kepada Collagen Powder Shaklee sahaja..




Sebab excited.. bulan ni ada promo collagen powder . BELI 6 PERCUMA 1 … haii… satu kotak pun dah berapa RM tau.. lagi dia nak bagi FREE 1.. so, jangan lepaskan peluang keemasan ni.


Shaklee Collagen Powder Shaklee mengandungi 4000mg kolagen RSS yang ektrak daripada sisik ikan merah. Collagen powder Shaklee amat mudah diserap oleh  tubuh  dan membantu meningkatkan sintesis kolagen  pada lapisan dermis dengan berkesan.

7 ramuan utama yang terkandung di dalam collagen powder Shaklee selain daripada sisik ikan merah ialah biji Camelia Japonica, ekstrak Pfaffia, Elastin daripada kolagen ikan, Vitamin C dan Vitamin B, Ekstrak kekerang serta lactobacillus acidophilus.

Setiap ramuan penting collagen powder Shaklee ni mempunyai keistimewaan serta khasiatnya yang tersendiri.



Apa sebab collagen powder Shaklee ini mendapat sambutan daripada pengguna sediada malah mampu menarik perhatian pengguna baru

Pssst… Rita Rudaini pun ambil collagen powder Shaklee tau… patutlah maintain muda jelita kan.. walaupun anak dah dua…

Untuk makluuman semua, semakin kita berumur, semakin tubuh kita kurang dan semakin kurang menghasilkan kolagen. Akibatnya… akan terhasil banyak kedutan dan garis halus dan kulit menjadi semakin kendur… tak teganglah senang citenya..

 opsss… umur bukanlah satu2nya faktor yang menyumbang kepada kekurangan kolagen dalam badan. Kerosakan kolagen juga dipengaruhi oleh faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi,merokok dsb. Makanya… collagen powder Shaklee membantu kulit supaya lebih elastic dan memperlahankan proses kedutan secara semulajadi. Jika ada parut pun membantu jugak collagen powder Shaklee ni.

Kesannya bukan hanya terasa pada kulit sahaja.. ia juga membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula rambut.. waaa.. kalau kasi kat mak2 kita mesti mereka suka kan..

Kuku juga akan menjadi lebih kuat.  Bintik2 putih kat kuku boleh hilang serta mengurangkan tanda penuaan.

Tulang juga perlukan kolagen sama seperti tulang memerlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan dan mengurangkan kemungkinan ianya menjadi rapuh sejajar dengan pertambahan usia kita.

Sapa yang ada sakit-sakit sendi, kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran sendi-sendi.

Kolagen juga baik untuk mata.. kerana kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.

Nampak kan.. banyak kelebihan boleh kita perolehi daripada kolagen ni.. bukan setakat nak penuhi keinginan untuk cantik semata-mata, tetapi juga mampu membuatkan kita semakin sihat.

Kolagen ini sesuai diambil oleh semua.. bukan wanita sahaja ok.. tapi wanita kan memang sinonim dengan kecantikan. Sebab tu kolagan sebelum ini diwar2kan diambil oleh wanita sahaja.

“ saya masih menyusukan anak. semenjak saya mengambil Collagen Powder Shaklee,  susu saya semakin meriah.. Alhamdulillah.. rezeki anak-anak”

TestimonI daripada seorang rakan.
Namun nasihat saya, sebelum memulakan pengambilan Collagen Powder Shaklee silalah berkoonsultansi dengan pengedar sah Shaklee anda.

 Dengan saya FREE CONSULTATION tau…
Ok.. sekiranya berminat..sila hubungi saya :


Azlina
Call/pm/whatsapp 013-7755256
FB Page : Azlina Hamdan

FB Page : Syaza’s MOM Corner

opssss... lupa pulak nak bagitau.. sesiapa yang tak nak beli 6 untuk dapat percuma 1 pun takpe... nak beli satu kotak pun boleh.. dua kotak sahaja pun no problem.. 

terpulang...cuma istimewanya kalau beli 6 kotak ni melayakkan anda dapat keahlian percuma, dapat 1 kotak percuma yang bernilai RM 298 serta terus melayakkan anda terima cash bonus pada bulan berikutnya..banyak istimewanya.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...