Followers

Wednesday, May 7, 2014

SET KURUS SHAKLEE MANA SATU YANG SESUAI ???


Haaaa..... gitu....
Tengok gambar dah teruja kan ???

Gambar diatas tu adalah orang yang bertanggungjawab mengenalkan saya dengan shaklee. Saya kagum dengan semangatnya.. menyuskan anak ke 3 dan 4 serentak. Bekalan susunya... tetap meriah.. tak mengecewakan. Saya dulu menyusukan twin.. setakat 11 bulan je bertahan... sedih... takde pendedahan mengenai produk shaklee masa tu.. alahai...

Mak shaklee saya bagitau..bukan saja mampu dapatkan berat badan yang diidam2kan.
Owh.. ada bonus lain lagi. Kulit makin cantik, anak makin sihat.. nampak muda remaja gitu...

Apa rahsianya yea...Mak shaklee saya ni consume apa ???
Dia ambik set menyusu 3M beserta dengan omega.
Set tripple m(3M) mengandungi
Esp
Alfalfa
Sustained release vitamin c
B complex
Ostematrix
Vitalea



Ramai nak kurus kan.. kalau tak, takkan semua produk langsingkn badan macam goreng pisang panas.

Tapi ingat.. nak cuba apa2 produk pun pastikan halal dn selamat dimakan.
Tak naklah nanti..objektif nak kurus tercapai...
tapi sakit lain pulak yang dapat.

Dengan Shaklee tak perlu risau
Sentiasa selamat
Sentiasa berkesan
Dan... sentiasa mesra alam

Tu diaa.... Nak tengok lagi ??? Testimoni penggunaan set kurus shaklee.




Yang dalam gambar ni kawan seoffice saya. Mula2 dia nak cuba produk untuk kurus, saya suggestkan lecithin. Dia ambik lecithin dengan alfalfa. 3 bulan pertama, berat dia sentiasa turun.. dan turun.. dan turun...dan  dia ambik dengan esp jugak..

Yang terkini, saya dapat tau, dia dah stop ambik lecithin dn mantain dengan produk shaklee yang lain pulak. Yang paling menggembirakan, berat badannya kekal seperti yang diidamkan walaupun berhenti ambil set kurus shaklee. 
 Saya ingat kata2nya sampai sekarang.. shaklee adalah produk mampu milik.

Jangan sekadar tengok harga sebotol, tapi buat perbandingan pada harga sebotol dan berapa kandungan dalam satu2 botol serta berapa lama sebotol tu boleh bertahan.

Tengok.. 2 orang.. 2 set berbeza... tapi kedua2nya berjaya menurunkan berat badan. 
So, set mana yang sesuai untuk anda...
Jom....berkonsultansi dengam saya
Pm,call, whatsapp, sms

Azlina 
013 7755256

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...