Followers

Friday, May 23, 2014

RASA ALA2 AISKRIM VANILLA : I LOVE MEAL SHAKES

saya pernah minum ESP
saya pernah minum MEAL SHAKES

apa perbezaan dari segi rasa ?
dua2 best 
saya minum dengan fresh milk


personally, rasa MEAL SHAKES lebih lemak.. macam aiskrim vanilla
sebab itu ia sesuai untuk anak2 kita
diformulasikan bagi memenuhi selera anak2
kalau tak, takkan kawan saya terpaksa sorokkan meal shakes sebab anak2 dia asyik sangat shake susu dengan meal shakes..
hahaha.. terlajak bestlah tu kan..


boleh tak kalau kita nak bancuh ESP dan MEAL SHAKES serentak ?
takde masalah..
dua2nya memberikan tenaga
kalau bulan puasa buat macam ni lagi best

setiap kali sahur , 1 mug  MEAL SHAKES untuk anak
1 mug ESP + MEAL SHAKES untuk ibu

apa kandungan daklam MEAL SHAKES yang membuatkan ia sesuai untuk kanak2??

  •  mengandungi 24 jenis vitamin, minirel dan zat2 lain.
  •  Mengandungi anti oksidan iaitu vitamin A, C, E, zink, selenium yang  merupakan agen anti-oksida
  •  Mengandungi protein 
  •  mengandungi vitamin B  yang lengkap 
  •  Meal Shake mengandungi fiber atau serat yg memberikan rasa kenyang ketika lapar . sebab tu sesuai untuk sesiapa yang tak sempat breakfast.
  •  membantu melawaskan pembuangan air besar bagi mereka yang mengalami sembelit.
  • mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan megnasium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran.
apa anda rasa selepas membaca kandungan MEAL SHAKES ?
Macam2 ada kan

tapi AWAS !! MEAL SHAKES bukan diambil untuk anak2 bagi menggantikan susu formula yea
maka, dapatkan cara pengambilan yang  betul daripada saya...

hubungi saya sekiranya terdapat sebarang soalan :

Azlina
013 7755256
azlinahmdn@yahoo.com

P/S : bulan May ni ada promosi MEAL SHAKES  yea..
beli 6 percuma 1


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...