Followers

Saturday, April 12, 2014

Pengalaman berpuasa dengan esp


Ramadhan tahun lepas...
Setiap kali sahur, saya minum esp..
Sebelum tidur saya minum jugak..

Tak susah pun nak bancuh..
1 sudu esp dengan air kosong
Atau kalau ada fresh milk saya shake kan dengan esp
Pergh..... the best part bila fresh milk tu sejuk...
Mecam minum soya perasa vanilla

Setakat yang saya dah cuba..
Memang esok tu tak terasa letih yang kritikal
Letih sikit2  tu normallah
 kalau dah namanya balik keje, memang saya flat bila sampai rumah
Sempat tidur sekejap sebelum memasak untuk buka puasa

Tapi tahun lepas ada perubahan nampaknya...
Balik keje, saya terus ke dapur memasak
Atau, kalau tak larat sangat..duduk rehat2 kejap, kemudian ke dapur
Takdelah sampai tidur macam sebelum2 ni..
Mula2 tu peliklah pulak..

Baru saya perasan...
Rupa2nya pengambilan esp secara konsisten, membantu saya lebih  bertenaga dan sihat sepanjang berpuasa

Satu fakta mengenai esp ialah, esp adalah pembekal sumber protein. Pengambilan protein yang cukup sebenarnya membantu menstabilkan hormon, membaiki sistem imun dan dalam masa yang sama membaiki parut.oppss... lupa nak bisik bagitau keistimewaan esp yang lagi satu ni... esp ni boleh bantu cantikkan kulit jugak tau!!!!!! Mesti ramai mak2, wanita2, anak2 gadis kat luar sana yang suka part ni kan.....

Dapatkan juga konsultasi secara percuma mengenai produk shaklee yang lain2 dari saya
 Pm/sms/whatsapp

Azlina 013 7755256
Fb page : Syaza's MOM Corner




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...