Followers

Tuesday, April 15, 2014

APA KESAN SELEPAS AMBIK OMEGA GUARD??



Ermmm... 
mula ambik omega guard masa ada promo yang beli 6 percuma 1 tu... 
kebetulan masa tu stok lecithin dah habis..
dah alang2 omega guard ada promo , sambar jelah kan.... 
nak kurus punya pasal.hehehe....

Kawan2 lain yang beli omega sebab breastfeed anak... 
sebab elok untuk perkembangan otak anak juga. 

Kawan2 yang tengah pregnant pun ada jugak yang try omega ni. 
Kiranya masa tu ambik dengan tujuan yang berbeza2lah..

Saya ... masih lagi dengan tujuan untuk kurus...






Apa yang saya rasa, omega bantu saya mantainkan berat badan. 
Kalau dengan lecithin, berat saya kurang.. 
tapi denagn omega berat badan macam tu juga... 
tak naik dan tak turun. 
Kiranya berat mantainlah dengan pengambilan omega + alfalfa ni...

Kesan lain, kali terakhir saya sedut gas sebab athma , 30 oktober 2013. 
Hari ni dah 15 april 2014. 
Kiranya , dah lebih 5 bulan setengah saya tak ke hospital sebab masalah asthma sejak pengambilan omega. 
Itu pun kadang2 miss jugak nak ambik.

Alhamdulillah..
perkembangan yang baik... 
sebelum ni, hanya baca testimoni orang.
kali ni saya sendiri rasa kesannya. 

Selain tu, omega ni membantu mengawal paras kolestrol dalam badan kita jugak. 

Kalau ada parents yang sakit2 sendi, omega ni sedikit sebanyak membantu mengurangkan sakit tu. 

Last week, ada costomer order omega. 
Bila ditanya untuk apa, katanya untuk anaknya yang asthma. 
Saya sokong keputusannya memilih omega guard shaklee. 


apa beza omega guard berbanding minyak ikan lain ye ?




Cuma 1 pesan saya, kita hanya berusaha... kalau nak sembuh , omega ni hanya penyebabnya sahaja. Kalau Allah izinkan, insya allah sembuhlah ia...

Bagi yang berminat untuk dapatkan Omega guard shaklee boleh 
Sms/call/whatsapp

Azlina 013 7755256



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...