Followers

Saturday, April 19, 2014

7 PERSOALAN TENTANG SID TERJAWAB



siapa yang patut memiliki e-book ini ?
-------------------------------------------------------------------

kepada sesiapa yang bukan ahli tetapi  berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai SID, tetapi berdepan masalah seperti berikut :

1. tak tau nak tanyakan pada siapa
2. segan nak tanya pada kawan-kawan
3. ada kawan2 yang SID shaklee, tapi segan nak tanya lebih2 sebab takut kena beli pulak... (hehehe.. ada ke kes macam ni)
4. takut nak tanya lebih, sebab nanti kena paksa jadi ahli (eh.. lebih kurang sama macam kes di atas..)

--------------------------------------------------------------------
anda memang seorang SID ???
boleh juga dapatkan e book ni.. kita share2 info yea...

----------------------------------------------------------------------
anda pengguna tegar SHAKLEE ? 
dah memang2 sah kena baca e book saya ni...

------------------------------------------------------------------------

apa yang menariknya selepas baca e-book saya ni??
tiada wujud unsur paksaan, mahu pun ugutan supaya mendaftar sebagai ahli SHAKLEE... confirm!!! hehehe....

dan anda jugak tidak akan dipaksa untuk membeli mana-mana produk SHAKLEE. double confirm!!! 

apa yang saya ingin share dengan pembaca semua adalah apa yang sentiasa berlegar2 di fikiran saya sebelum saya join SHAKLEE. dan saya mudahkan dalam pembacaan supaya bermanfaat kepada semua

BAGAIMANA UNTUK DAPAT E-BOOK INI ?

boleh sms/call/whatsapp saya

Azlina 013 7755256
azlinahmdn@yahoo.com






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...