Followers

Thursday, March 27, 2014

HERBLAX ???? APA KEBENDA TU ?????



opss...
jangan tertukar 2 botol ni...

yang saya nak cerita hari ni mengenai botol yang  belah kanan sahaja..  iaitu HERB-LAX. yang belah kiri tu untuk anak2.

masih lagi dengan misi KURANGKAN BERAT BADAN versi saya..
saya dah cuba Lecithin + alfafa  (sebulan turun 3kg)
Omega +alfalfa pun saya dah rasa...

tapi kan, kalau berat dah turun, tapi perut masih ke depan macam tak best jelah pulak kan ?? tapi tang perut tu.. nak kempiskan macamana pulak yea ??

maka, selepas meneliti testimoni yang ada... study sikit2..saya try dengan ambik HERB-LAX untuk tujuan perut sahaja tau!!! hehehe..

memula nak makan tu, kawan saya pesan.. first time ambik ni jangan ambik masa hari kerja yea.. uit!!!! pelik!!! kenapalah pulak kan??
saya ikut juga nasihat kawan saya tu.. takutlah pulak kalau jadi apa2 kat office.

hari pertama makan masa weekend..
esok paginya... pagi2 dah cuci perut ok...
tapi bukan cuci2 biasa ni tau ! ini cuci perut yang didahului dengan sakit perut memulas-mulas. tapi lepas "proses" tu legalah.. hehehe.. tak boleh nak cerita details benda ni.. nanti dicopnya "PENGOTOR" saya ni..

proses yang sama masih terjadi walaupun dah masuk 4 kali weekend. so, saya makan waktu weekend jer.. hari kerja tak berani loorr....

KESANNYA macamana ??? tak payah ambik pengukur bagai.. ni haa... kak nak bagitau.. semua baju yang berbutton kat depan, especially di perut, sudah boleh dibutangkan dengan jayanya.. dan siap dengan longgarnya sekali.. teruja betullah.. ALHAMDULILLAH

TAPI kan kenapa macam tu sekali HERB-LAX memberi kesan kan? meh kita study sikit...
 herb lax mengandungi Sanna leaves yang berfungsi untuk merangsang pembersihan yang lembut pada usus dan perut, mempercapatkan proses detoks dan mengurangkan penyerapan lemak.

buckhorn bark pulak berfungsi untuk memudahkan pergerakan dan memberi lembapan pada usus. 

dan ini memang best ... fennel seeds yang ada dalam herblax juga berfungsi untuk mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol... serta membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah kembung dan sembelit.

banyak lagi kandungan dalam herblax ni... tapi kita ambik point yang menarik aje dulu ok..nanti kita bukak cerita ke2 pulak pasal herblax

----------------------------------------------------------
Azlina Hamdan
013 7755256
COD area mersing, penghantaran ke seluruh Malaysia







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...