Followers

Thursday, March 20, 2014

BEST KE ESP TU ??????

Best ke tak rasanya???
Rasanya taklah serupa macam air soya yang kita beli ikat tepi tu..
Dan tak sama jugak rasanya air soya pasar malam
Dan tak sama jugak kalau kita nak bandingkan  dengan air soya dalam kotak yang ada macam2 jenis kat pasaran tu..

Mula2 saya nak cuba berat betul rasa hati...
Sebabnya.. kalau jenis yang minum2 ni saya memang kurang arr...
Apatah lagi setin pulak tu..
Dah beli, tapi masih lagi dalam kepala tu susun strategi macamana nak bagi habis ESP

Tapi disebabkan teruja dengar khasiat ESP ni.. saya gagahkan jugak..
Dengar kata, boleh mengenyangkan, bagi tenaga, baiki masalah kulit, sumber protein, bagus untuk rambut.. dan macam2 lagilah... google je kebaikan ESP.. haaa.. tu dia.. macam2 ada...






Owh... bila kali pertama try tu... Ermm.... NOT BAD!!!! Excited nak buat macam2 resepi air ESP..at last, saya jatuh hati dengan gabungan ESP dengan susu dutchlady..

Kawan saya kata... ESP ni soya kan.. tapi dia kata rasanya x seteruk produk soya lain yang dia dah ambik untuk kurus sebelum2 ni... lepas saya bagi dia rasa, terus dia order 1 tin.. sekarang mantain minum, dan dah naik taraf sebagai ahli dah pun..

Berita baik bagi penggemar Esp dan jugak kepada bakal penggemar ESP
Bulan mac 2014, promosi beli 6 , percuma 1..
Istimewanya lagi, kalau beli dengan promo ni dapat keahlian percuma tau...
Jangan takut kalau beli banyak2 dengan niat nak buat stok.. sebab tarkh expired lama lagi.. hujung tahun 2015 pun masih boleh guna..

Pm/whatsapp/call saya segera
Ada berbaki berapa hari je lagi sementara bulan mac ni masih ada
 Azlina hamdan
013 7755256



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...