Followers

Monday, August 5, 2013

SELEPAS 1 TAHUN....






tu dia.... tarikh last post kat blog, 4 ogos 2012, hari ni dah 5 ogos 2013.... 1 tahun dah....

errmm.... macam2nya berlaku dalam tempoh setahun nie... memang macam2... alhamdulillah... kami sekeluarga masih lagi brnafas atas izin Allah.

sekadar menyorot kembali peristiwa penting sepanjang tempoh 12 bulan ni :


NOV 12, afiq nan telah berkhatan ... (perkara paling ibu takut nak lalui... alhamdulillah.. semuanya berjalan lancar)




seminggu selepas afiq nan sunat, anta acu ngan atok balik kg. sebelum tu kita jalan TESCO dulu.. karok2 dulu kat sini... rupa2nya ini kali terakhir tok ngan acu ke kedah, sebab ......





DEC 12 ,kita kena ucapkan "SELAMAT TINGGAL" kat umah nie... so, no more mandi air2 hujan lepas nie macam kat kedah yer...sebab?? kena transfer balik ke JOHOR. actually bukan "kena" transfer, tapi sendiri mintak balik kg.... YUHUUU..... 




maka, kita pun berpindahlah ke sini... maka dengan memakai baju macam nie, maka dengan rasminya afiq nan telah menjadi warga JOHOR semula...
(kena sekolah agama....BAGUS...)




MAC 13, hehehe... kat sini jugak "ORANG MINYAK" pertama kali bergelar ibu. ibu yang comey.... cuba tengok budak bam2 tu meniarap.. 




APRIL 2013, saya semakin tua.. itu realiti, walaupun kalau boleh tak nak percaya... dah 3 series....hampir pertengahan 3 series dah pun kan... huk!huk!huk
saya fikir, pada usia seperti inilah  saya patut mulakan penjagaan kesihatan yang baik, bukan jer untuk diri sendiri, suami serta anak2 jugak... maka, saya mulakan dengan ESP Shaklee.



OGOS 2013, saya masih lagi setia dengan SHAKLEE. ermmmm....., saya dah mula ter"jatuh cinta" dengan SHAKLEE. dari ESP ke macam2 lagi yang saya rasa perlu saya cuba.KEPUASANnya berbeza dengan apa yang saya dengar jika nak dibandingkan dengan apa yang telah dirasai sendiri... NANTI2 SAYA SHARE LAGI KEBAIKAN SHAKLEE NI...

"2 HARI LAGI SYAWAL MENJENGAH, SAYA ABMBIL KESEMPATAN INI UNTUK UCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI KEPADA SEMUA, 
MAAF ZAHIR DAN BATIN"


1 comment:

  1. org bisnes ni ek hehhe...tumpang bace cni jom ke blog sy jgk ek,nk exchange bloglist ngan sy bgtau la :)

    Tak Mungkin Benar

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...