Followers

Wednesday, June 13, 2012

GURU PENOLONG KIRI.


Melihat si anak2, beria2 membungkus hadiah sempena hari guru baru2 ini.

si ayah : Banyaknya hadiah untuk cikgu yang akak nak bagi? berapa orang
             cikgu akak nak bagi sebenarnya nie?

si anak : Banyaklah ayah.. cikgu akak kan banyak. akak nak bagi cikgu BM,
            BI,Math,Sciense, Agama dengan cikgu penolong kanan?

si ayah : cikgu penolong kanan ajar akak ke ?

si anak : ajar.. tapi sekejap jer...

si ayah : cikgu penolong kiri tak nak bagi? (sajer nak uji anaklah tu)

si anak : cikgu penolong kiri tak ajar akak lah...nak bagi hadiah macamana?

si ayah : ????????? (hahaha..............  dalam hati jerlah) 


* si ayah = my husband
* si anak = my daughter



2 comments:

  1. Salam perkenalan. Jom jd jiran dalam blog saya. Harap awk sudi jd follower saya. Saya dah follow blog ni =)


    http://apelak.blogspot.com/2012/06/misi-blogwalking-nak-dapat-ramai-jiran.html

    ReplyDelete
  2. hai... terima kasih sebeb sudi ke blog saya. saya sudah follow kamu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...