Followers

Thursday, August 18, 2011

kUCi DAPAT ANAK???


wah... dari seekor sudah jadi 4 ekor... comel kan???

semalam, sebaik sahaja bangun sahur kami dikejutkan dengan kehadiran ahli baru keluarga... bukan 1 ekor.. tapi 3 ekor.... nasib baik bukan 6,7 ekor....hahaha...

setakat 24 jam selepas KUCI beranak, anak2 dia nampaknya semua sihat2. KUCI pun dah mula keluar dari tempat pertapaannya untuk cari makan dan minum.

ermm...tak sabar nak tunggu anak2 KUCI membesar... so, SYAZA.. jaga elok2 anak2 kucing tu...

sambil2 tu jugak, nak promotelah makanan kucing jenama "BLACKWOOD" tu..not badlah sebab kandungan protein dia adalah 30% berbanding jenama mahal lain yang kandungan proteinnya hanya 34%. beza 4% jer pun kan, tapi harga beza yang amat!!! yang pasti BLACKWOOD lebih murah.. dan dapat botol lawa lagi ...


2 comments:

  1. comelnya gambar2 kucing tu... skrg ni tgh hangat mengenai kematian kucing2 di pusat jagaan haiwan...siann...

    ReplyDelete
  2. erm... sian anak2 kucing yang kena tinggal kat pusat jagaan kucing tu. nampak sangat penjaga tu pentingkan keuntungan semata2...kami balik raya hari tu tinggal jugak si kuci nie ngan anak2 dia kat kedai 8 hari. 1 hari dia charge rm12...nasib baik dia jaga elok.. cuma yang tak syoknya kucing kita tu akan dok dalam sangkar selama mana kita tinggal dia. dengar kata pusat jagaan kucing yang kena ambush tu kenakan bayaran RM500 lebih untuk seminggu. mahal giler... nampak sangat kaut keuntungan semata2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...