Followers

Friday, July 29, 2011

NETBOOK BARU? HANYA RM750...


dulu2, orang2 tertentu jer yang perlukan computer, tapi sekarang semuanya sudah berubah... hampir semua orang ada laptop, dan trend terkini beralih kepada netbook.

jadi, bagi memenuhi permintaan ramai, saya tawarkan harga special untuk kali nie... netbook hp mini BARU... hanya RM750. lagi sekali..BARU tau! bukan yang dah guna... ada sekali ngan warranty dari HP , untuk 1 tahun lagi.. battery 6 cell.

ini spec netbook tu.... so layan...

HP Mini 110-3601TU Netbook

Specifications:

Operating system - Genuine Windows® 7 Starter 32
Processor - Intel® Atom™ N570, 1.66 GHz, 667 MHz FSB
Chipset - Intel® NM10 + ICH8m chipset
Standard memory - 1 GB 1333 MHz DDR3 (1 x 1 GB)
Internal drives - 320 GB SATA (7200 rpm)
Display size (diagonal) - 10.1" WSVGA LED HP Anti-glare Display
Display resolution - 1024 x 600
Graphics - Intel® Graphics Media Accelerator 3150 (shared)

Ports:
1 VGA port
1 headphone-out/microphone-in combo jack
3 USB 2.0 ports
1 RJ45 ethernet port

Slots:
Multi-in-1 integrated Digital Media Reader for Secure Digital cards, MultiMedia cards, Memory Stick, Memory Stick Pro

Webcam with Integrated Digital Microphone (VGA)
Generic, stereo
Touch Pad with vertical Scroll Up/Down
Integrated 10/100BASE-T Ethernet LAN
Wireless 802.11 b/g/n
Bluetooth® wireless networking

Weight - 1.4 kg
Dimensions (W x D x H) - 19.1 x 26.8 x 2.28 cm
Power supply type - 40W AC power adapter
Warranty - 1 year, parts and labour
Color - Black

HARGA PASARAN = RM999

HARGA PROMOSI = RM 750 SHJ. STOK TERHAD!

jadi.. untuk yang dok di area jitra dan alor setar, saya bolehlah hantar.. tapi bagi yang dok jauh saya akan courier sajalah...

ermm... saya faham... maybe ramai yang tak sanggup melabur sebanyak RM750, gara2 takut kena tipu kan? yang menipu itu ramai, tapi apa yang saya boleh katakan setakat ini, saya bukanlah orang yang begitu. kalau jauh tu , saya terdaya untuk poskan ajelah.... diluar kemampuan saya untuk buat COD. minta maaf banyak2 yer bagi yang berminat tp dok jauh dari saya...

ok.. sesiapa berminat sila inform pada saya as soon as possible. jika yang dok dekat ngan saya boleh tengok contoh netbook pada saya.

jangan tunggu lama-lama tau.. stok terhad....

2 comments:

  1. YANG DUDUK AREA JITRA NGAN A.STAR BOLEH BUAT COD. YG DOK JAUH , NETBOOK HANYA AKAN DIPOSKAN SELEPAS SELESAI MEMBUAT PEMBAYARAN PENUH.

    ReplyDelete
  2. untuk makluman semua, stok HP di atas telah habis dijual. yang ada sekarang ialah netbook acer aspire one happy 2.yang pasti model nie semuanya colourful.. tiada warna hitam tau! berminat sila tinggalkan komen anda.harga RM900. online register untuk warranty dari acer,.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...