Followers

Friday, April 15, 2011

TUDUNG BAWAL


SALAM JUMAAT ...



hari nie adik2/kakak2/makcik2/puan2 pakai tudung fesyen yang macamana yer? yang pasti mesti tudung yang menjadi pilihan adalah yang terbaik dari kaca mata masing2 kan...


ermm.....dah lama tak bernew entri di sini... bz tak boleh nak dielakkan minggu ni. apa2 pun, di hari jumaat nie mari bercerita mengenai tudung.


pemakaian tudung, bukan sahaja di malaysia, fesyennya berubah2 mengikut masa. pernah di satu ketika tudung bawal jadi ikutan, sejak 2 tahun kebelakangan nie tudung awning pulak ambilalih tempat tudung bawal ni. tudung awning tu apa? ...hehehe... macam gambar kat atas sebelah kanan tu... tak taulah kalau ada orang lain panggil tudung tu dengan nama lain yang lebih canggih, sila2 lah share kat sini k! dan kemudian datang pulak tudung syria, terkini (kalau saya tidak ketinggalan zamanlah) fesyen pemakaian selendang yang melilit-lilit tu pulak... senang cerita, pemakai selendang yang baru hendak mencuba2 pakai selendang, takkan cukup setakat percubaan pertama kan... mesti berkali2 cuba baru lilitan jadi lebih kemas dan cantik...fuh! hebat betul jadi orang pompuan. tujuan yang sama, untuk menutup kepala, tapi berapa banyak fesyen daa....


ermmm .... apa2 pun, saya lebih sukakan tudung bawal. apatah lagi selepas melihat koleksi tudung di www.ctredzuan.com.


hah! kalau nak tau , gambar kat bawah nie saya cedok dari ctredzuan.com. cantik kan? ini koleksi terbaru daripada mereka. ada masa uolllsss jangan lupa tengok koleksi tudung mereka ye... layan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...