Followers

Thursday, April 21, 2011

TERIMA KASIHLAH BEBANYAK EN.NUFFNANG..


akhirnya, setelah puas menunggu,menuunggu dan terus menunggu, nuffnang bagi jugak RM0.15 dia kat saya... lama tu tunggu! consider it sebagai pembakar semangatlah nie walaupun churpchurp dah masuk RM7 dah...



RM 0.15 pun sape yang saje2 nak bagi kat kita ye tak? kalau tak usaha mana nak dapat walaupun RM0.10. sedangkan peminta sedekah pun berusaha menadah tangan baru orang bagi sedekah kat diaorang, apatah lagi kita yang sihat walafiat nie...



apa2 pun situasinya, usaha,,,usaha... usaha....


5 comments:

  1. tahniah..mmg susah la nak dpt nuff ni, he.he.

    ReplyDelete
  2. kan! kan! kan! so Ina, lets put more effort after this...

    ReplyDelete
  3. syarni baru RM0.25 sadis jugak lah ;P
    jom laaa klik klik klik okey?

    XDD

    ReplyDelete
  4. owh... akak ingat akak sorang yang susah beno nak dapat duit dari nuffnang nie.. ok.. akak dah klil kat syarni punya nuffnang...

    ReplyDelete
  5. itulah, ramai yang datang klik, stats macam okey tapi earning x naek pon, pfftt

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...