Followers

Sunday, March 13, 2011

PLEASE TREAT CATS NICELY!

zwani.com myspace graphic comments
comel kan ? kalau kucing secomel nie, dah lama pulak tu kita bela, tetiba hilang... mesti kita teringat-ingatkan... macamana dia nak makan? yelah! selama nie kita kasi dia makan dalam mangkuk, makanan pun kita tuangkan, bila2 masa nak makan makanan semuanya dah terhidang, sekurangnya seminggu sekali mesti kena mandi... macamanalah dia nak hidup sendiri kat luar sana kan?
2 hari lepas, macamanalah kucing kami boleh keluar dari rumah.. sedar tak sedar buka2 je sliding door depan, dia ada molek duduk kat depan pintu....luar rumah pulak tu... fuh! nasib baik dia tak keluar pintu pagar. kalaulah hilang mau syaza, afiq dan nan menangis beramai2.... dah macam keluarga sendiri rasanya.
bayangkan, macamana "kalau" ada orang yang tergamak bunuh kucing ni ? bukan "kalau" ada tp memang ada pun kan... macam kes amoi kat serdang tu bunuh anak kucing ngan payung siap campak ngan pijak lagi... di manalah rasa belas kasihannya pada masa tu.. so bloggers lain be nice to cat ok!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...