Followers

Monday, March 14, 2011

PAU SERAT

pau serat

kita biasa dengar roti berserat? 
tapi pernah dengar tak mengenai PAU SERAT

ermmm... 
sedap tau...

kegebuannya mengalahkan pau biasa. 

tak caya? 
tengok gambar kat atas...

rupanya walaupun tak putih mulus macam pau biasa, tetapi... ermmm.... sedaplah... kena cuba tau!

so sesape yang nak cuba, PAU SERAT ni ada di jual di RnR Gurun (menghala ke selatan ada yang menghala ke utara pun ada gak). 

RnR lain tak pastilah pulak ada jual ke tak PAU SERAT nie. 

peniaga nie bukan setakat jual PAU SERAT jer tau, kebab pun dia ada jual gak.


PAU SERAT ni datang dalam pelbagai inti. 

tapi kitaorang hanya beli inti sardin, ayam ngan daging jer. setakat semalam, harga pau yang berintikan inti2 di atas, hanyalah berharga RM1.40/biji. 

ada gak inti2 lain..yang paling penting, antara 3 inti yang disebut tadi, inti daging adalah yang paling sedap sehingga menjilat jari..... 

kena beli lagilah nampak gayanya kalau macam nie...


anak-anak elok makan pau ni sebab mengenyangkan

anak-anak yang takde selera makan macamana pulak ?
nak bagi pau ni pun dia tak mau..

cuba tengok orang dalam video ni bagi apa kat anak dia supaya tak lagi kurus kering..
supaya tambah lagi selera makannya




mana pulak nak dapatkan "benda: yang dia bagi pada anak dia tu yea ?

boleh contact saya

Azlina Hamdan
013-7755256
azlinahmdn@yahoo.com

3 comments:

  1. tak penah lak makan..tapi, dia macam whole grain bread la kot yer?

    ReplyDelete
  2. a'ah.. lebih kuranglah.. tapi pau yang ini lagi lembut rasanya... ina mesti cuba tau!

    ReplyDelete
  3. pernah makan dekat kedai vegetarian..heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...