Followers

Sunday, February 27, 2011

KAMALODGE, TAIPING


pernah dengar mengenai bukit larut? taiping? tasik taiping? mrsm taiping? penjara taiping? zoo taiping? muzium taiping? haa.... bukit larut kat area2 tu jugaklah...

buat apa nak pergi bukit tu? oh... jawapannya macam2 kita boleh tengok. kat kaki bukit tu ada air terjun, kalau tak nak mandi boleh naik atas bukit larut tu. jeep disediakan tapi kena bayarlah.. kat atas bukit larut lagi ada macam2... kena sendiri pergi tengok baru tau keindahnnya bagaimana...

salah satu tempat yang paling tenang untuk bermalam adalah di kaki bukit larut. ada sebuah penginapan, KAMALODGE. memang sesuai kalau nak lari dari hiruk pikuk di luar sana. dan yang paling kool di KAMALODGE ialah kolam dia. enjoy the above pictures ...



5 comments:

  1. Pernah pergi sini dulu.. waktu 2009 memang best... makanan pun best2.. relax jerp huhu ^^

    ReplyDelete
  2. memang best kan... pilihan terbaik d taiping setakat nie..

    ReplyDelete
  3. la k.ina x pegi2 lagi cni ahhaha

    ReplyDelete
  4. assalam.. hehe, kamalodge ni mmg terbaik, sllu jgk mkn kat sana sbb rumah pn kt taiping.. hehe

    ReplyDelete
  5. noor : kalau bawak family ramai2 syok sebab ada rumah untuk family ramai2.
    wakafkita : ooooo... makan sedap... mesti try nie. hari tu kitaorang stay sana without breakfast. tp, harga dia macamana? ok tak?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...